[No translation for /masterTop/popupintrotext, no]

[No translation for /masterTop/popupgotomobile, no]

[No translation for /masterTop/popupcontinuetowww, no]

Advarsel!

For at du skal kunne anvende alle funksjonene på hjemmesiden vår og ikke være sårbar ovenfor sikkerhetsrisiko, så anbefaler vi at du oppdaterer nettleseren din til en nyere versjon.

Mer informasjon

  1. Skriv ut
  2. Tekst

Handleliste

(- valuta) Sum: - ---
Bestill 
Jeg kjøper Kurs Jeg betaler

Sum: - ---

Kontakt oss

Her finner du FOREX Banks filialer

FOREX Bank Kundeservice

Har du spørsmål om valuta, produktene våre eller om FOREX Bank som foretak, eller ønsker du valutaråd, er du velkommen til å kontakte oss på info@forex.no.

Mediainnkjøp

Innkjøp av media håndteres av vårt mediebyrå, Maxus, www.maxusglobal.no.

Webmaster

Er det noe som ikke fungerer som det skal på nettsiden vår? Ta gjerne kontakt med vår webmaster (webmaster@forex.se). Tenk på at du gir en så detaljert beskrivelse av problemet som mulig, som f.eks. hvilken nettleser og versjon du bruker, Mac eller PC, på hvilken side feilen inntraff samt om mulig, på hvilket tidspunkt feilen inntraff.

Sponsing

FOREX Bank søker nordiske sponsorprosjekter av sosial eller human karakter. Et eventuelt sponsorsamarbeid skal kunne gi effekt på samtlige av FOREX Banks markeder i Sverige, Finland, Danmark og Norge.

En forespørsel om sponsing skal inneholde:

  • En beskrivelse av sponsingen/organisasjonen/objektet/prosjektet.
  • Nytten for FOREX Bank i Norden inkludert en målbar effekt.
  • Hvordan sponsingen kan aktiveres i FOREX Banks øvrige markedsføring.
  • Tidsplan, målgruppe, oppfølging, m.m.

Når din forespørsel inneholder punktene ovenfor, kan den sendes til sponsring@forex.se

Klager

Hvis FOREX Bank ikke oppfyller dine forventninger omkring våre tjenester, ønsker vi gjerne å vite det. Dine synspunkter er viktige for oss. Vi tar klagene dine på alvor og vil forsøke å utrede hva som har skjedd på en rask og saklig måte. Vår oppgave er å lytte upartisk til hva du har å fortelle. Vi vil så undersøke hvis vi har behandlet situasjonen din feil. Målet er å kunne presentere en god løsning for deg som kunde og å kunne gi en grundig forklaring på vår håndtering av saken din.

Hvor kan du henvende deg?

Hvis du ønsker å fremme en klage, så skal du først og fremst kontakte den bankfilialen der feilen er gjort. For å gjøre håndteringen av saken lettere anbefaler vi at du forbereder noen bilag innen du kontakter oss. Bilag kan være e-postkommunikasjon du har hatt med oss, kvitteringer eller lignende. Vi kommer selvfølgelig til å hjelpe selv om du mangler dokumentasjon, men håndteringen kan da ta litt lengre tid.

Hvis du fremdeles ikke er fornøyd

Om du ikke er fornøyd med svaret du får fra den filialen som håndterer saken sin, kan du kontakte FOREX Banks Klageansvarlig.

Klagen sendes på e-post til info@forex.no

Eller

Brev til
FOREX Bank Norge
Att: Klageansvarlig
Storgaten 10 A
0155 Oslo

Beskriv hva du synes har blitt feil, hvilken filial du har vært i kontakt med og legg også med eventuelle bilag.

Vi tar forbehold for eventuelle feil og endringer på nettstedet.